haha O´boy tricket = bäst!


Kommentarer
Postat av: Wurrelito

distansförhållande = otrohet?:S= sajk i huvet för faan måste hon va som skrev de dära:S.. jävla sajkfall:S



Nu har du iaf träffat lite folk älsk blir lättare sen;)



Förlåt för helgen älsk i alla fall i början men jag tykker vi löste de sen ! o myset är de finaste:) du är mitt allt älskling älskar dej så fruktansvärt mykke !!<3<3

2010-02-08 @ 16:47:44
Postat av: Anonym

ojoj sluta skriva saker som inte stämmer , hade du velat/vågat slå mig att du bara kunnat ropa på mig hahahaha! wurre visste att det var jag innan ni parkerade hans jävla bil, OMG asså!! //EMMÝ

2010-02-08 @ 19:21:04
URL: http://eemyhandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0