Haha


Kommentarer
Postat av: Wurrelito

Bra skrivet älsk.. Eftersom hon kommer kommentera snart så säger jag såhär Lev ditt liv för faaan du va så jävla glad över att va singel.. Lämna mej o rebecca i fred för helvete.. Du har inget me våra liv o göra du har inget me o göra vart vi flyttar du kommer aldrig få reda på de av mina polare iaf.. Ingen tykker om dej .. Fattar du inte de såå lämna både mej rebecca o mina polare i fred nu.. De är är bara dagisnivå varning de du håller på me.. För vi har de sjukt bra bortsätt från dej att du snokar som t.ex anibal va vill du honom? emma va vill du henne? du har inget me dom o göra dom vill inte ha nått me dej o göra. Vi har de så jävla bra så kommer du o snokar o kommenterar va vill du?? Så nu ska jag bara säga de viktigaste av alltihop Rebecca.. JaG ÄLSKAR DEJ så fruktansvärt mykke du är mitt allt du är de bästa som någonsin har hänt mej du är min luft mitt syre mitt blod ! har aldrig haft de så bra jag har nu älskar dej för evigt !!!<3<3<3<3<3

2010-02-09 @ 18:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0